قرآنیان

وبگاه تحلیلی

قرآنیان

وبگاه تحلیلی

قرآنیان

«الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذينَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ؛ آنان که براى دستیابى به حقیقت، به سخن گوش مى‌سپارند و بهترینِ آن را پیروى مى‌کنند. اینانند که خدا آنان را راه نموده است و اینانند خردمندان.» (زمر، 18)

مناظره به سبک حسن میلانی!

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

حسن میلانی

شخص بالا حسن میلانی نام دارد، وی شدیداً مخالف فلسفۀ اسلامی، عرفان اسلامی و تفسیر قرآن با قرآن است و همچنین مورد حمایت حسن اللهیاری از مدیران پروژۀ تفرقه‌افکنی بین مسلمین در خارج از کشور نیز هست. همان‌طور که در تصاویر نمایان است حسن میلانی با اینکه لباس روحانیون شیعه را بر تن دارد اما خلاف مکتب اهل بیت در بحث علمی نیز بسیار تندخو است!

همچنین حسن میلانی اخیراً برخی از مکتوبات آیت‌الله دکتر محمد صادقی تهرانی را تقطیع کرده و آن مطالب تقطیع شده و ناقص را برای همۀ مراجع تقلید ارسال کرده است و به این طریق فتاوایی دریافت کرده و به طور گسترده نشر داده است تا نشان دهد مرجع تقلید اعلم قرآنی، آیت‌الله صادقی تهرانی گمراه بوده است! این در حالی است که عالمان درجه یک شیعه، آیت‌الله صادقی تهرانی را به طور ویژه تکریم کرده‌اند به طوری که به عنوان مثال، علامه طباطبایی الفرقان آیت‌الله صادقی تهرانی را مایۀ افتخار تشیع می‌دانستند و آیت‌الله سید ابوالقاسم خوئی حکم آیت‌الله صادقی تهرانی را حکم خودشان عنوان کرده و احترام به ایشان را واجب دانسته بودند.

امید که دادگاه ویژۀ روحانیت برخوردش با حسن میلانی و امثال او را جدی‌تر نماید چراکه لباس روحانیت، شأنی دارد که پوشندۀ آن لباس باید آن شأن را مراعات کند.

منبع: وبگاه قرآنیان